Op deze pagina vind je een handig overzicht van de meest gestelde vragen per categorie. Staat je vraag er niet tussen. Neem contact met ons op!
Wat kan ik kopen bij Werk aan de Muur?
Bij Werk aan de Muur vind je een ruime collectie aan betaalbare wanddecoratie die origineler zijn dan de Ikea, goedkoper dan bij een galerie. Je kiest zelf de maat en de afmeting. Zo is elk kunstwerk uniek en op maat gemaakt, speciaal voor jou. We werken met meer dan 10.000 beeldmakers en zij bieden meer dan 300.000 werken aan. En wanneer je een werk hebt besteld, gaat een deel van het bedrag naar de beeldmaker van jouw werk. Hiermee steunen wij samen creativiteit en zorgen we ervoor dat onze beeldmakers lekker bezig kunnen zijn met het creëren van kunstwerken!
In welke maten en materialen zijn de werken verkrijgbaar?
Ieder werk wordt op maat gemaakt, dat is wat ons uniek maakt! Jij hebt de complete controle over hoe jouw werk (bijvoorbeeld een canvas) eruit gaat zien. Kies uit verschillende materialen zoals: canvas, aluminium, acrylglas, behang, HD Metal, (ingelijste) foto prints, akoestische schilderijen en nog veel meer. Tevens kies je de ideale maat die past bij jouw muur! Bij de werken tonen we de maten naar verhouding van het werk. Afhankelijk van het materiaal kan jouw werk tot wel drie meter breed in jouw woonkamer komen te hangen. Staat jouw favoriete maat er niet tussen, dan betekent dit niet dat wij dit niet kunnen maken. Stuur ons een mail met je wensen, zodat we het even kunnen afstemmen met de beeldmaker. Vervolgens mailen we je een passend voorstel. Bij de materialen behang en print op (akoestisch) doek kies je zelf de maat. Deze materialen worden veelal gekozen op wandvullende formaten. De vorm en het formaat van de muur is hierin leidend. We laten je graag een uitsnede zien van het formaat dat past bij jouw muur.
Kan ik een werk uitproberen in mijn huis om te zien of het staat?
Ieder werk wordt speciaal voor jou op maat gemaakt. Hierdoor hebben we niets op voorraad en kunnen we je niets sturen om tijdelijk uit te proberen. Om je toch een goede indruk te geven van het eindresultaat hebben we een handige app ontwikkeld, zodat je toch kunt kijken hoe een werk in de ruimte staat. Onze app helpt je om je favoriete werken alvast in je eigen kamer op te hangen. Kies een werk, maak een foto en bekijk of het werk echt bij je past. Lees hier meer over onze app.
Kan ik een foto ook in sepia, zwart/wit of andere kleur bestellen?
Ja hoor, stuur ons even een mail met de werkcode naar info@werkaandemuur.nl.
Kan ik een foto ook als een meerluik of in andere verhouding bestellen?
Ja hoor, stuur ons even een mail met de werkcode naar info@werkaandemuur.nl.
Wat is het prijsbeleid op jullie website?
De prijzen op de website zijn voor iedere bezoeker gelijk, met uitzondering van wanneer de bezoeker een optionele kortingscode geactiveerd heeft.
Hoe wordt de eindprijs bepaald?
De prijzen op de website worden mede bepaald door de beeldmaker van het kunstwerk. De beeldmaker kan zijn marge aanpassen waardoor de eindprijs aangepast wordt.
Hoe wordt de volgorde van producten bepaald?
Op basis van het gedrag op de website, en de voorkeuren van de gebruiker, kan de volgorde van de producten variëren.
Klaar om een werk uit te zoeken? Bij Werk aan de Muur vind je betaalbare unieke kunstwerken, voor jouw lege muren. Bekijk hier de bestsellers.
Ik weet wat ik wil, maar ik kan het niet vinden in de Werk aan de Muur collectie. Kunnen jullie mij helpen?
Onze stylisten kennen de collectie door en door. Dus neem contact met ons op en wij helpen je graag! Stuur hier onze stylisten een bericht en ontvang gratis advies op maat.
Hebben jullie ook een collectie gebaseerd op kamer?
Jazeker. Ben je op zoek naar een werk voor je badkamer, kantoor of kinderkamer? Bekijk hier alle kamer collecties.
Hoe wordt de volgorde van producten bepaald?
Op basis van het gedrag op de website, en de voorkeuren van de gebruiker, kan de volgorde van de producten variëren.
Originele & betaalbare wanddecoratie. Zoek door de collectie van Werk aan de Muur op de manier zoals jij dat wilt. Bekijk alle collecties.
Op welke materialen kan ik mijn werk bestellen?
We vinden het belangrijk dat jouw favoriete werk helemaal past bij jouw stijl en interieur. Daarom bieden we alle werken aan op verschillende materialen. De materialen die we aanbieden zijn (buiten) canvas, aluminium dibond, acrylglas, (naadloos) behang, HD Metal, ArtFrame en (ingelijste) foto prints.
Bekijk onze materialen pagina voor een uitgebreide uitleg en video's van de verschillende materialen. Ook vind je hier de veelgestelde vragen per materiaal terug.
Wat is de kwaliteit van de prints?
Er zijn veel aanbieders op gebied van wanddecoratie. We zetten niet in op de laagste prijs, maar op kwaliteit. Want een mooi Werk aan de Muur verdient dat beetje extra, zodat je er jaren van kunt genieten. Daarom werken we met partners die kwaliteit zeer hoog in het vaandel hebben staan. Ze gebruiken de beste apparatuur zodat ze de mooiste werken kunnen produceren. Op onze materialen pagina kun je gedetailleerde close-up foto's zien.
Let op met water en prints. Waterschade kan de prints beschadigen. Ben je op zoek naar een materiaal dat waterbestendig is? Kies dan voor HD Metal of naadloos behang.
Bij Werk aan de Muur zijn alle materialen van de hoogste kwaliteit, met de hand gemaakt. Met veel passie door échte vakmensen. Bekijk alle materialen en informatie hier.
Hebben jullie een showroom?
Twijfel je over wat het juiste materiaal is voor je? Ga je voor aluminium dibond of ArtFrame? Of toch maar canvas? Met of zonder baklijst? Of HD Metal... Maak dan een online afspraak en bezoek onze art studio digitaal! Onze stylisten laten alle materialen zien, vertellen de belangrijkste eigenschappen, geven je handige tips en beantwoorden daarnaast ook al jouw vragen
Ik wil graag zelf wat inspiratie op doen. Waar vind ik meer voorbeelden?
Bekijk onze inspiratiepagina voor de mooiste interieurs in Nederland en daarbuiten. Hier vind je mooie binnenkijkers bij klanten die je voor zijn gegaan. Ook kun je je aanmelden voor de tips & tricks per mail, zodat je regelmatig inspiratie in je mailbox ontvangt. Neem ook eens een kijkje door onze collecties. Onze stylisten hebben mooie collecties samengesteld op basis van woontrends, kamers en stijl. Laat je je liever inspireren door vtwonen? Dan hebben we ook mooie voorbeelden.
Wij willen graag compleet advies voor de aankleding van een kantoor, salon of andere werkplek. Kunnen jullie daar ook bij helpen?
Jazeker, bekijk de mogelijkheden voor kunst voor jouw bedrijf of neem contact met ons op voor vrijblijvend advies of een voorstel op maat.
Hoe werkt het advies via stylisten?
Wat is de rol van Werk aan de Muur bij het stylisten advies?
Werk aan de Muur helpt jou graag om in contact te komen bij een stylist dat past bij jouw woonwensen. Wil je graag dat een stylist met je meedenkt over de keuze van het werk? Neem dan contact op met de stylist. Werk aan de Muur is hier verder niet meer bij betrokken. We kijken er natuurlijk wel erg naar het resultaat uit wat de stylist met jou heeft uitgekozen. Mocht je dan advies willen over de maat of materiaal, dan helpen we je graag verder.
Wat voor advies krijg ik van de stylisten?
Dat hangt af van de stylist die jij zelf kiest. Wij koppelen de stylist aan jou, maar gaan verder niet over de inhoud van de stylist. Iedere stylist heeft namelijk weer zijn of haar eigen werkwijze. In het overzicht van stylisten kies je jouw favoriete stylist en ontdek je de advies mogelijkheden. Natuurlijk kan je altijd vrijblijvend contact opnemen met de gekozen stylist voor meer vragen en informatie.
Hoe kom ik in contact met de stylisten?
Ga naar deze pagina. Hier vind je een overzicht van alle stylisten die aangesloten zijn bij ons en die jou van advies kunnen voorzien. Klik op je favoriete stylist en onderaan de pagina vind je zijn of haar contactgegevens.
Wat zijn de kosten voor het advies van een stylist?
Jij kiest de stylist die het beste bij jouw woonstijl past. Bij het advies door een stylist zijn wij verder niet meer betrokken, daarom bepaalt de stylist zelf de prijs. Dit varieert tussen de €50,- en €250,- per advies.
Wat is het verschil tussen contact opnemen met een stylist of met Werk aan de Muur?
Ben je nog op zoek naar het juiste werk wat bij je past en vind je het fijn dat iemand meekijkt met jouw wensen, interieur & ideeën? Dan kan je het beste kiezen om contact op te nemen met een stylist. Je betaalt dan de prijs die de stylist vraagt voor haar advies. Aan de hand daarvan krijg je een uitgebreid advies met voorstellen van werken die passen bij jouw stijl. Vervolgens kan jij je werk bij Werk aan de Muur gaan kopen.
Ben je al uit het werk, maar heb je hier nog een specifieke vraag over? Twijfel je bijvoorbeeld over de maat of het materiaal? Of heb je een speciale wens, bijvoorbeeld het werk in zwart-wit? Neem dan contact op met Werk aan de Muur. Dit kan op verschillende manieren. Natuurlijk via de mail, telefoon en chat. Maar je kan ook een videogesprek met onze klantenservice inplannen of het webinar volgen. Ze staan klaar om je te helpen, zodat jij je favoriete kunstwerk kan kopen.
Waar kan ik de stylisten blog terugvinden?
Ga naar deze pagina. Hier vind je een overzicht van alle stylisten die bij ons aangesloten zijn en die jou van advies kunnen voorzien. Klik op je favoriete stylist en ontdek alle informatie.
Wij helpen je graag op de manier die bij jou past. Neem contact met ons op of maak een afspraak in onze online art studio.
Moet ik mijn bestelling zelf in elkaar zetten?
Dat hangt af van het materiaal dat je kiest. Canvas, aluminium dibond, HD Metal, acrylglas en ingelijste werken worden inclusief ophangsysteem geleverd. Deze materialen hang je dus direct aan de muur. Bij print op ArtFrame en behang moet je even zelf aan het werk. Met de handige instructies die je per mail en bij je werk ontvangt, is dat gelukkig zo gedaan!
Ik heb besteld, maar wil graag iets aanpassen. Wat nu?
Neem dan contact met ons op en laat ons weten wat je wilt aanpassen. Dat moet geen probleem zijn. Wacht niet te lang, want wanneer het werk in productie is, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Wat is de levertijd?
Bij Werk aan de Muur geen massaproductie en voorraden, maar op maat gemaakte kunstwerken. Jouw werk wordt met passie gemaakt door echte vakmensen en is gemiddeld gezien na 7 werkdagen klaar om te worden verzonden. Je kunt je werk(en) binnen 7-9 werkdagen in huis verwachten. Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je informatie rondom de exacte leverdag.
Wil je de bestelling voor een bepaalde tijd als cadeau geven? Dan kunnen we een cadeaubon voor je maken met daarop het werk dat je hebt besteld, zodat jij niet met lege handen staat! Wil je hier gebruik van maken? Stuur ons een mailtje!
We komen het gratis bezorgen! Met veel zorg pakken we jouw kunstwerk in. Uiteraard laten we je even weten wanneer het werk wordt geleverd. De verzending is gratis en wordt 7 werkdagen na bestelling verzonden. Spoedje? Vul dit formulier in en we kijken wat we voor je kunnen doen.
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
We bieden meerdere betrouwbare en veilige betaalmethodes aan. Je kunt kiezen voor iDEAL, Klarna (betaal later of in 3 delen) bankoverschrijving, Creditcard, PayPal en Apple Pay.
Wil je achteraf betalen? Kies tijdens het afrekenen voor Klarna of 'bankoverschrijving'. Via Klarna betaal je het gehele bedrag na levering. Bij een 'bankoverschrijving' maak je via je eigen bank vooraf 25% over. Vervolgens gaan we over tot productie van je bestelling en betaal je het openstaande bedrag uiterlijk 14 dagen na levering van je bestelling.
Heb je een VVV Cadeaubon * of een Pluim? Ook dat is mogelijk! Bij een Pluim of Webshop giftcard wissel je eerst op de website van Pluimen of Webshop gifcard je code om voor een Werk aan de Muur code. In de laatste stap van het bestelproces bij Werk aan de Muur kun je de code invullen.
Bedrijven kunnen kiezen voor bestelling op factuur.
* Vanwege nieuwe Europese wetgeving is het helaas niet mogelijk om meer dan € 50,- van het tegoed van de VVV Cadeaubon in één keer uit te geven. Het restant van de bestelling kan uiteraard betaald worden met een andere betaalmethode, zoals iDEAL.
Ik bestel werken voor mijn bedrijf, kan ik een factuur krijgen?
Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor 'levering op factuur'. We sturen de factuur naar je toe en nemen je bestelling in productie.
Meer weten over werk in je bedrijf en kantoor? Bekijk onze zakelijke informatie.
Hoe kan ik mijn pluim verzilveren?
Goed idee om je pluim in te wisselen voor een mooi Werk aan de Muur! Ga naar de website van Pluimen en wissel je pluim in voor een Werk aan de Muur cadeaubon. Per mail krijg je de code die je kunt gebruiken op onze site.
In de allerlaatste stap van het bestellen, op de pagina waar je je bestelling betaald, kan je de code invoeren. Het bedrag wordt automatisch verrekend bij de betaling. Moet je nog een deel betalen? Dan kan dat met iDEAL of een van de andere betaalmethodes.
Heb je nog een bedrag over op de bon? Je kan gerust later nog eens shoppen door nogmaals de code in te wisselen via de link.
Hoe wissel ik mijn Werk aan de Muur cadeaubon in?
Wat leuk dat je een cadeaubon hebt gekregen! In de allerlaatste stap van het bestellen, op de pagina waar je je bestelling betaald, kan je je cadeaubon inwisselen. Het bedrag wordt automatisch verrekend bij de betaling. Moet je nog een deel betalen? Dan kan dat met iDEAL of een van de andere betaalmethodes.
Heb je nog een bedrag over op de bon? Je kan gerust later nog eens shoppen door nogmaals de code in te wisselen via de link.
Een cadeaubon is enkel in te wisselen voor een product van Werk aan de Muur.
Betalen nadat je je bestelling binnen hebt? Achteraf betalen is bij ons ook mogelijk!
Wat is de levertijd?
Bij Werk aan de Muur geen massaproductie en voorraden, maar op maat gemaakte kunstwerken. Jouw werk wordt met passie gemaakt door echte vakmensen en is gemiddeld gezien na 7 werkdagen klaar om te worden verzonden. Je kunt je werk(en) binnen 7-9 werkdagen in huis verwachten. Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je informatie rondom de exacte leverdag.
Wil je de bestelling voor een bepaalde tijd als cadeau geven? Dan kunnen we een cadeaubon voor je maken met daarop het werk dat je hebt besteld, zodat jij niet met lege handen staat! Wil je hier gebruik van maken? Stuur ons een mailtje!
Ik heb een spoedje. Kan dat?
We kijken graag wat we voor je kunnen doen. Vul dit aanvraagformulier in en we komen zsm bij je terug!
Wat zijn de verzendkosten?
Zendingen binnen Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk zijn gratis.
Regio | Poster | Standaard | Groot |
---|---|---|---|
België | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Duitsland | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Frankrijk | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Luxemburg | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Nederland | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Oostenrijk | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Zwitserland | € 13,- | € 24,- | € 29,- |
EU overig | € 9,- | € 29,- | € 39,- |
Buiten EU overig | € 16,- | € 24,- | € 32,- |
* Poster = poster zonder lijst
** Standaard = alle werken rond de 1 m2, bijvoorbeeld een canvas van 120x80 cm
*** Groot = alle werken groter dan 1 m2, bijvoorbeeld een canvas van 130x85 cm
De verzendkosten worden berekend in de checkout op basis van de inhoud van je winkelwagen en het land van verzending dat je selecteert.
Levering naar Zwitserland: genoemde prijzen zijn excl. BTW en invoerrechten voor leveringen in Zwitserland.
Hoe wordt het pakket verstuurd?
Wij werken samen met verschillende vervoerders, namelijk Packs, DHL, DGO en Postnl. Ook kunnen er koeriers ingezet worden voor grote of kwetsbare pakketten.
Canvas, aluminium, HD Metal, acrylglas en ingelijste werken worden stevig verpakt in plastic bubbelwrap en karton. Behang en posters worden in stevige kokers verzonden.
Een koerier komt het pakket bij ons ophalen en brengt het werk naar een depot waar het meestal nog een nachtje blijft slapen. De dag nadat het is opgehaald wordt het bij jou thuis of op kantoor gebracht. We werken met koeriersdiensten die gespecialiseerd zijn om met kwetsbare pakketten om te gaan, dus dat zit wel goed.
Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden om een nieuwe levering te plannen.
Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport? Dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend. Maak een foto van het hele werk, van de beschadiging, van de volledige verpakking en een foto van het verzendetiket. Mail deze foto’s naar ons en wij lossen dit dan snel en correct op.
Ik ben niet thuis op het moment dat het pakket wordt afgeleverd. Wat nu?
Op voorhand kan je een datum van levering geven, zodat we de bezorging kunnen plannen op de dag die jouw voorkeur heeft. Ben je toch niet thuis op het moment van aflevering? Dan probeert de bezorger het bij de buren of laat de bezorger een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden om een nieuwe levering te plannen. Of neem even contact met ons op.
Kan ik het pakket bij jullie op kantoor in Haarlem ophalen?
Het is mogelijk om op afspraak het werk bij ons op kantoor in Haarlem op te halen. Aangezien productie niet plaatsvindt in Haarlem, laten we je bestelling in Haarlem leveren en maken we een afspraak voor het ophalen. Neem contact met ons op voor meer info.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd, en hoe laat?
De vervoerder levert tussen 8:00 en 18:00 uur. Zodra onze pakketbezorger alle pakketten binnen heeft, wordt de definitieve route uitgestippeld en ontvang je een dag van tevoren een mail met een specifieke levertijd, én een track & trace om je pakket te volgen.
Kan ik mijn bestelling geleverd krijgen op een specifiek dagdeel?
In overleg is dit mogelijk. Sommige vervoerders hebben hier mogelijkheden voor, sommige niet. Neem contact met ons op, dan bespreken we graag alle opties.
Kan de vervoerder mij een half uurtje voor de levering bellen?
Helaas kunnen we niet regelen dat je gebeld wordt voor de levering. Je krijgt van ons nog wel een mail met de leverdatum, een indicatie van de levertijd én een Track & Trace om je pakket te volgen.
Kan mijn bestelling na een tijd worden bezorgd die ik aangeef?
Wij hebben geen invloed op de route en dus de levertijd van de vervoerder. We kunnen jouw bestelling dus wel op jouw gewenste tijd inplannen, maar we kunnen niet garanderen dat je bestelling na dat specifieke tijdstip daadwerkelijk geleverd gaat worden. Als je niet thuis bent, dan proberen we het altijd even bij de buren. Mochten zij ook niet thuis zijn dan ontvang je een kaartje in de brievenbus waarmee je zelf een nieuwe afspraak kunt inplannen met de vervoerder. Heb je de chauffeur gemist en is er geen briefje achtergelaten? Laat het ons weten dan gaan wij hier direct mee aan de slag.
Kan ik mijn bestelling verzenden naar het buitenland?
Dat is mogelijk. De landen waar wij naar verzenden zijn: België, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland. Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je kiezen voor het desbetreffende land. De bijbehorende verzendkosten worden dan automatisch berekend.
Wie levert de producten?
Alle producten op de website worden door Werk aan de Muur zelf geleverd. Voor de fysieke levering wordt gebruik gemaakt van diverse vervoerders.
Kan ik het werk ophangen zonder in mijn muur te boren?
Ja dat kan. Je kan een ophangsysteem bevestigen aan het plafond. Een ophangrails bestel je eenvoudig op Stas.nl of haal je bij je lokale bouwmarkt. Let op! ArtFrame is niet geschikt om aan een railsysteem op te hangen.
We hebben een aantal handige ophangtips voor je samengevat. Klik hier en ontdek hoe je jouw werk kunt ophangen zonder én met boormachine.
Hoe wordt Werk aan de Muur beoordeeld?
Wij hebben inmiddels 3.824 Thuiswinkel Reviews en krijgen het rapportcijfer 4,7. Bekijk alle reviews.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat, bijvoorbeeld dat een bestelling wordt beschadigd tijdens transport. Uiteraard willen we dat netjes voor je oplossen! Bel of mail ons, en laat ons weten waar je niet tevreden mee bent.
Je krijgt een bevestiging van de klacht en ontvangt zsm (uiterlijk 14 dagen na het indienen van de klacht, maar bijna altijd dezelfde dag) een inhoudelijke reactie.
Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve kan je via de geschillencommissie SGC ook een formele klacht indienen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Hoe is de garantie geregeld?
Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve zijn op alle bestellingen bij Werk aan de Muur de wettelijke garantie van toepassing (wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten).
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jouw bestelling wordt pas in productie genomen als jij je gemaakte keuzes hebt doorgegeven en de bestelling geplaatst hebt. Echt maatwerk dus. Om deze reden vervalt het herroepingsrecht.
Dat wil zeggen dat je je bestelling niet terug kan sturen. Elk los werk in de collectie van Werk aan de Muur is te koop op meer dan 10 materialen en elk materiaal kent tientallen maten, vandaar dat alles op maat gemaakt wordt. Om zeker van je keuze te zijn kan je bellen, mailen of een afspraak maken in de online showroom, waar het Happy Customer Team je kan helpen met kiezen.
Wil je iets cadeau doen, en twijfel je of het past bij de ontvanger? Geef een cadeaubon kado!
Heb je een klacht? Neem contact op en we kijken wat we voor je kunnen doen.
Hoe ontvang ik de cadeaubon?
Je kan tijdens het bestellen aangeven of je de cadeaubon fysiek per post wil ontvangen, of digitaal per e-mail.
Hoe snel ontvang ik de cadeaubon?
Nadat we je aanvraag voor de bon hebben ontvangen sturen we een linkje om direct online te betalen. Digitale bonnen sturen we zsm na de betaling per mail toe. Fysieke bonnen worden met de post verstuurd.
Ik heb een cadeaubon met spoed nodig. Kan dat?
Ja zeker, bel ons en we bespreken de opties graag!
Wil je een cadeau geven, maar twijfel je of het past bij de ontvanger?
Geef een cadeaubon! Je bepaalt zelf de waarde en binnenin is er ruimte voor een persoonlijke boodschap. De cadeaubonnen worden verstuurd per post. Wil je vandaag nog een cadeaubon weggeven? Laat het ons weten en we sturen je een PDF die je zelf kan afdrukken.
Wil je een Werk aan de Muur bon kado geven? Ga naar deze pagina.
Werk aan de Muur plaatst enkel beoordelingen die door klanten van Werk aan de Muur geplaatst zijn. De reviews worden door klanten geplaatst op het beoordelingsplatform Kiyoh (of TrustedShops) en daarna doorgeplaatst op de eigen website. Kiyoh (of TrustedShops) zorgt voor een extra validatie of de klant daadwerkelijk een klant is die het product gekocht heeft.
We controleren de besteldatum met de review van de klant.
Nadat een klant heeft besteld, mailen we de klant met een linkje naar Kiyoh of TrustedShops. Via deze erkende reviewplatforms kan de klant vervolgens een review achterlaten.
De reviews worden op basis van datum getoond. Bovenaan vind je de nieuwste beoordelingen.
We controleren iedere review handmatig aan de bestelling. Mocht er toch een nepreview zijn geplaatst, dan verwijderen we deze onmiddelijk.
Nee, we vragen reviews alleen aan onze klanten uit. Hiertegenover staat geen vergoeding.
Hier bekijk je alle reviews van onze klanten.
Ik wil graag mijn werk verkopen via Werk aan de Muur. Waar kan ik dit doen?
Wat leuk dat je een shop bij ons wilt aanmaken! Hier vind je alle informatie terug. Lees ook even goed onze technische eisen en juridische zaken door, zodat je zeker weet dat je de juiste bestanden en rechten hebt.
Ik wil mijn account verwijderen. Waar kan ik dat doen?
Jammer dat je jouw account wilt verwijderen. Ga in je dashboard naar "Profiel aanpassen".
Hier kan je een bericht achter laten met het verzoek je account te verwijderen.
Waar vind ik de technische eisen?
Onze technische eisen vind je hier terug.
Ben je niet op zoek naar een Werk aan de Muur, maar ben je geïnteresseerd om lid te worden van de Werk aan de Muur community als beeldmaker? Ga naar deze pagina en ontdek alles over het aanmaken van een shop.
Wil jij van jouw huis ook een fijn thuis maken met mooie wanddecoratie? Meld je aan en ontvang inspiratie en handige tips direct in je mailbox.